Նարե Ոսկանյան

Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր 8․5 դասարան m8


ՁՄԵՌԱՅԻՆ ՃԱՄԲԱՐԻ ԱՄՓՈՓՈՒՄ

Ես ընտրել եմ «Մաթեմատիկների » ջոկատը, ղեկավար՝ Լիանա Հակոբյան։
Իմ բլոգում ձմեռային ճամբարի հղումը տե՛ս այստեղ։

Մասնակցել եմ «Մարզական ստուգատեսին»․
Գնացել եմ «Գեղասահքի և հոկեյի դպրոց», տես հղումը, գնացել եմ «Գազպրոմ սահադաշտ»։

Մասնակցել եմ «Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսին»։
Պատրաստել եմ սեղանի մաթեմատիկական խաղեր, տես հղումը։
Գնացել եմ Կենտրոնական բանկ, տես հղումը։

Մասնակցել եմ Ճամբարային մաթեմատիկական ֆլեշմոբին, հավաքել եմ ——միավոր։

Գնացել եմ «Գիտության և տեխնիկայի» թանգարան, տես հղումը։


Մասնակցել եմ Ազգագրական փառատոնին։
Իմ ջոկատով պատրաստել ենք Պիցցա և հայկական ավանդական Թանապուր, տես հղումը։

Մասնակցել եմ Դիջիթեք ստուգատեսին։
Գնացել եմ Արևմտյան դպրոց -պարտեզ, կրտսեր ընկերներիս սովորեցրել եմ https://learningapps.org/ ծրագրով խաղեր պատրաստել, տես հղումը։

Lուսաբանել եմ ճամբարային առօրյան, տես հղումը։ Լուծել եմ ոչ ստանդարտ խնդիրներ, տես հղումը:

Ինձ շատ դուր եկավ այս ճամփորդությունը, զվարճալի էր, մենք շատ զվարճալի բաներ արեցինք զվարճալի խաղեր և գործողություններ: Ես այնքան շատ էի սիրում այս ճամփորդությունը, որը զարմանալի էր, և ես ունեի իմ ընկերներն ինձ հետ այդ ճանապարհորդության ընթացքում, ինչը դարձրեց այն ավելի լավը: Սա զվարճալի էր



Оставьте комментарий

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы